Beeld: Marques Malacia

Geboren:
1991, Amsterdam

Eerder:
Theaterprogrammeur

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Bij BKB sinds:
2016

TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.

Sociale media:

Jeffrey de la Fuente

Hoofd Creatieve Strategie

Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook beter maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is niet gelukt, maar gelukkig is dat nergens voor nodig.

Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s: van ons gedeelde slavernijverleden, eenzaamheid, wetenschap en kunst, tot mensenrechtenberoepsziekten en mediawijsheid. Het is dan ook elke dag de uitdaging om doordachte strategieën en creatieve concepten voor maatschappelijke verandering te bedenken. En dat wat ons mens maakt de wereld in te begeleiden.

Geboren:
1991, Amsterdam

Eerder:
Theaterprogrammeur

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Bij BKB sinds:
2016

TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.

Sociale media: