Geboren:
1991, Amsterdam

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Eerder:
Junior Theater Programmeur, Theater de Meervaart

Bij BKB sinds:
2016

Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Marketing, branding, design en linkse hobby's.

Sociale media:

Jeffrey de la Fuente

Campagnestrateeg

'Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook een beetje mooier maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is mij tot op het moment dat je dit leest niet gelukt, maar gelukkig hoeft dat ook niet. Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s, zoals werkloosheid en werkstress.

In mijn rol puzzel ik op strategisch en uitvoerend niveau met vorm en inhoud. Het is dan ook elke dag de uitdaging om ideeën te vertalen naar scherpe stukken tekst en treffende beelden. Cmd + c, cmd + v, bewerken, opslaan als. Inmiddels droom ik in gifjes.'

Geboren:
1991, Amsterdam

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Eerder:
Junior Theater Programmeur, Theater de Meervaart

Bij BKB sinds:
2016

Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Marketing, branding, design en linkse hobby's.

Sociale media: