Geboren:
1989, Zevenaar

Studie:
Master International Relations & Diplomacy, University of Birmingham en University of Delhi
Bachelor Business Administration, NHTV internationaal hoger onderwijs en Universiteit Leiden

Eerder:
Redacteur RTL Z, RTL Nieuws, BNR Nieuwsradio
Projectcoördinator British Council
Onderzoeker Leiden Research Group

Bij BKB sinds:
2016

Thomas in één zin:
Thomas is grenzeloos nieuwsgierig, een politieke junk en hij verloor zijn hart aan India (in het bijzonder: jakkerende mantra's met een trommel en een fluit).

Weet veel van:
Sociale media, taalfilosofie, journalistiek, internationale betrekkingen, globalisering en Indiase politiek.

Sociale media:

Thomas Drissen

'"Wat wil je later worden?" vroegen mijn basisschool juffen weleens. "Filmregisseur," zei ik dan stellig. "Om de wereld een beetje beter te maken." Het ideaal bleef mij altijd bij, maar het middel veranderde door de jaren heen. Zo vond ik geen gebrek aan inspirerende verhalen toen ik in India woonde, wel aan daadkracht.

Bij BKB krijg ik de kans om dit wel te verwezenlijken. Door vooroordelen over vijftigplussers weg te nemen bijvoorbeeld, zodat duizenden werklozen niet gedwongen op de reservebank zitten. Ik vind het geweldig om bij deze campagnes resultaten te boeken, al blijft één Indiase wijsheid daarbij altijd leidend: "Ben de verandering die je wil zien in de wereld." Anders zijn idealen geen knip voor de neus waard.'

Geboren:
1989, Zevenaar

Studie:
Master International Relations & Diplomacy, University of Birmingham en University of Delhi
Bachelor Business Administration, NHTV internationaal hoger onderwijs en Universiteit Leiden

Eerder:
Redacteur RTL Z, RTL Nieuws, BNR Nieuwsradio
Projectcoördinator British Council
Onderzoeker Leiden Research Group

Bij BKB sinds:
2016

Thomas in één zin:
Thomas is grenzeloos nieuwsgierig, een politieke junk en hij verloor zijn hart aan India (in het bijzonder: jakkerende mantra's met een trommel en een fluit).

Weet veel van:
Sociale media, taalfilosofie, journalistiek, internationale betrekkingen, globalisering en Indiase politiek.

Sociale media: