Beeld: Marques Malacia

Geboren:
1994, Delfzijl

Eerder:
PR & Events Junior, C&A Nederland

Studie:
Master Entrepreneurship and Management in the Creative Industries, Universiteit van Amsterdam
Master Kunst, Beleid en Marketing, Rijksuniversiteit Groningen
Bachelor Kunsten, Cultuur en Media, Rijksuniversiteit Groningen

Bij BKB sinds:
2018

Yasmine in één zin:
Yasmine is een enthousiaste en nuchtere Groninger die graag observeert, luistert, onderzoekt en verwondert om de wereld steeds beter te begrijpen.

Weet veel van:
Krimp, cultuur, duurzame vraagstukken, hiphop-feestjes organiseren en (lekker) eten.

Yasmine Abiadh

Campagnestrateeg

'Niet kunnen kiezen. Dat is altijd al mijn “slechtste” eigenschap geweest. Al moet ik een gerecht kiezen in een restaurant, een bijbaan in mijn vrije tijd of een onderwerp voor mijn masterscriptie. Altijd kom ik uit op twee totaal verschillende opties die ik beide even lekker, leuk of interessant vind. Niet omdat ik van nature besluiteloos ben, maar vooral eindeloos nieuwsgierig. Nieuwsgierig naar verschillende smaken, meningen, ervaringen en onderwerpen.

Bij BKB hoef ik gelukkig niet te kiezen. Sterker nog, hier kan ik volop nieuwe werelden ontdekken in campagnes waar uiteenlopende onderwerpen en verhalen centraal staan. De ene dag interview ik een ambassadeur voor een campagne over slechtzienden en slechthorenden, en de andere dag help ik bij de organisatie van een netwerkevent over veilig werken met gevaarlijke stoffen. Elke dag een nieuwe vraag of persoonlijk verhaal, dat is wat BKB zo uitdagend maakt.'

Geboren:
1994, Delfzijl

Eerder:
PR & Events Junior, C&A Nederland

Studie:
Master Entrepreneurship and Management in the Creative Industries, Universiteit van Amsterdam
Master Kunst, Beleid en Marketing, Rijksuniversiteit Groningen
Bachelor Kunsten, Cultuur en Media, Rijksuniversiteit Groningen

Bij BKB sinds:
2018

Yasmine in één zin:
Yasmine is een enthousiaste en nuchtere Groninger die graag observeert, luistert, onderzoekt en verwondert om de wereld steeds beter te begrijpen.

Weet veel van:
Krimp, cultuur, duurzame vraagstukken, hiphop-feestjes organiseren en (lekker) eten.