Trainingen

We delen onze kennis over campagnes, online strategie en creativiteit

BKB deelt haar kennis graag. Dat doen we in de vorm van trainingen op het gebied van campagnes, woordvoering en spreken in het openbaar, online strategie, het opbouwen van een grassrootsbeweging en creativiteit. We maken trainingsprogramma’s op maat, en we gebruiken soms onze trainingen als methode om samen met onze opdrachtgevers een boodschap en strategie te ontwikkelen.

Trainingen in Nederland en het buitenland
BKB heeft veel trainingservaring in Nederland, en daarbuiten. Zo trainden we in Mali tachtig vrouwen die zich verkiesbaar wilden stellen in de lokale politiek, brachten we jongeren van verschillende partijen en maatschappelijke organisaties in Tunesië de basisprincipes van campagne voeren bij en trainden we in Georgië politieke partijen in het schrijven van een boodschap en het ontwikkelen van een online strategie.

Ministeries en ngo's
Wij werkten in onze trainingen onder meer met en voor de ministeries van Buitenlandse Zaken, Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en Sociale Zaken en Werkgelegenheid en voor ngo’s zoals het Nederlands Instituut voor Meerpartijen Democratie (NIMD) en het Danish Egyptian Dialogue Institute.

Hieronder vind je een aantal van de trainingen die we kunnen geven. Neem contact met ons op als je meer wil weten, of graag een offerte wil.

1. Training campagnes Nederland
Hoe bereik je je doelgroep(en) met jouw boodschap en hoe overtuig je ze om hun houding en gedrag te veranderen?

2. Training presenteren en spreken in het openbaar
Je verhaal kan nog zo sterk zijn, als je het niet kan overbrengen op je publiek ben je ver van huis. In deze training stomen we je klaar voor het echte werk: spreken in het openbaar.

3. Training online en social media
Facebook, Twitter, Instagram of toch LinkedIn? Online communicatie is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de belangrijkste onderdelen van een sterke campagne.

4. Training grassroots en een beweging bouwen
Een grote impact maken met simpele acties die gewone mensen in beweging brengen. Dit is voor BKB de kern van een succesvolle campagne van een grassrootsbeweging.

5. Training ontketen je creativiteit
Vind jij jezelf creatief? Veel mensen denken dat creativiteit verscholen zit in hun genenpakket, of daarin mist. Niets is minder waar.