Beeld: Marques Malacia

Geboren:
1991, Harderwijk

Eerder:
Marketing & Sales bij CapeRock

Studie:
Communicatiewetenschap, Universiteit van Amsterdam
Sociale Psychologie, Universiteit Utrecht

Bij BKB sinds:
2019

TL;DR:
Een dromerige flapuit die houdt van muziek, natuur en mensen.

Weet veel van:
Muziek, de LHBTQI+ community en de psyche van de mens.

Sociale media:

Selma Hamouda

Campagnestrateeg

De woorden reflectief en idealistisch passen bij mij. Ik haal er veel voldoening uit om te werken aan onderwerpen als biodiversiteit, sociale gelijkheid en welzijn. En om dit op een creatieve wijze aan de man te brengen. In de vorm van een inspirerend event, zoals ACT., of informatieve vragensessies, zoals bij Vraag het de Wetenschap!, of in de vorm van een meeslepende video, zoals deze Ode aan de Natuur.

Mijn wens is om ooit een heel mooi fysiek spel te ontwikkelen waarmee spelers in een onderwerp duiken. Ik denk dat dat een leuke en effectieve manier is om meer over een onderwerp te leren. En het is tijdloos! Voor Netwerk Mediawijsheid ontwikkelde ik met mijn team een online test over digitale balans. Dat is al een stapje in de juiste richting.

Mooie campagnemiddelen bedenken en ontwerpen is natuurlijk de fun part. Maar campagnes zijn een makkelijk doelwit van meningen. De een vindt dit, en de ander vindt dat. Daar ligt de kracht van een gedegen strategie en een goede portie lef. Als je vooraf met je team durft om keuzes te maken en je hier gedurende de campagneperiode aan vasthoudt, dan komt dat je boodschap echt ten goede.

Ik hou van campagnes die gevoelige kwesties effectief aankaarten en mensen duidelijk laten zien wat ze kunnen doen, zoals Kom Op Amsterdam. En van campagnes die op een toegankelijke manier informeren over belangrijke onderwerpen als nepnieuws.

Mijn idealist denkt: uiteindelijk wil iedereen toch een goed leven hebben met elkaar? We moeten er soms aan herinnerd worden dat het niet vanzelf gaat en in actie komen. Aangewakkerd door de positieve vlam van BKB.

Geboren:
1991, Harderwijk

Eerder:
Marketing & Sales bij CapeRock

Studie:
Communicatiewetenschap, Universiteit van Amsterdam
Sociale Psychologie, Universiteit Utrecht

Bij BKB sinds:
2019

TL;DR:
Een dromerige flapuit die houdt van muziek, natuur en mensen.

Weet veel van:
Muziek, de LHBTQI+ community en de psyche van de mens.

Sociale media: