Beeld: Marques Malacia

Geboren:
1991, Harderwijk

Eerder:
Marketing & Sales bij CapeRock

Studie:
Communicatiewetenschap, Universiteit van Amsterdam
Sociale Psychologie, Universiteit Utrecht

Bij BKB sinds:
2019

Selma in 1 zin:
Een dromerige flapuit die houdt van muziek, natuur en mensen.

Weet veel van:
Muziek, LHBTQI+, Arabische cultuur, persoonlijke ontwikkeling, spelen en mindfulness.

Sociale media:

Selma Hamouda

Campagnestrateeg

Kinderlijk verwonderd en onbevangen. Dat is hoe ik naar de wereld kijk. Hoe graag we het ook zouden willen, we kunnen de wereld niet verklaren door simpele oorzaak-gevolg verbanden en conclusies. Ik zal niet snel stoppen met (kinderlijke) vragen stellen en fantaseren. En ik denk dat dat mijn kracht is. In plaats van meteen een mening ergens over te hebben, vraag ik me af waarom mensen doen wat ze doen. Wat is iemands verhaal? Welk gevoel zit er achter het verhaal? Dit inlevingsvermogen is nodig om te begrijpen hoe een boodschap effectief overgebracht kan worden. En uiteindelijk zal het delen van verhalen leiden tot meer begrip voor elkaar.

Geboren:
1991, Harderwijk

Eerder:
Marketing & Sales bij CapeRock

Studie:
Communicatiewetenschap, Universiteit van Amsterdam
Sociale Psychologie, Universiteit Utrecht

Bij BKB sinds:
2019

Selma in 1 zin:
Een dromerige flapuit die houdt van muziek, natuur en mensen.

Weet veel van:
Muziek, LHBTQI+, Arabische cultuur, persoonlijke ontwikkeling, spelen en mindfulness.

Sociale media: