Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin
Jeffrey de la Fuente
Hoofd Creatieve Strategie
'Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook beter maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is niet gelukt, maar gelukkig is dat nergens voor nodig.
Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s: van ons gedeelde slavernijverleden, eenzaamheid, wetenschap en kunst, tot mensenrechten, beroepsziekten, mediawijsheid en wonen. Het is dan ook elke dag de uitdaging om doordachte strategieën en creatieve concepten voor maatschappelijke verandering te bedenken. En dat wat ons mens maakt de wereld in te begeleiden.'
Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin