
Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin
Jeffrey de la Fuente
Creatief strateeg
'Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook een beetje mooier maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is niet gelukt, maar gelukkig is dat nergens voor nodig.
Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s: van werkstress, burn-outs en ongewenst gedrag, tot gelijke kansen, zwangerschapsdiscriminatie en biodiversiteit. Het is dan ook elke dag de uitdaging om ideeën te vertalen naar beeldige teksten en treffende beelden.'
Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin
Uitgelichte projecten

Zet ook de stap
Van kampioen zitten naar kampioen bewegen tijdens het werk
Een feestelijke strijd tegen de houten kont. Van strategie en concept tot confetti op de set. Met deze campagne zetten we in elk geval een stap in de goede richting.

Week van de Mediawijsheid
Je hebt het #zelfindehand!
We staan ermee op en gaan ermee naar bed, maar hoe content zijn we met onszelf en onze digitale balans? Te gek om handen en voeten te geven aan zo’n relevant thema.

Tot hier
Rutgers trekt de grens tegen seksueel geweld
Op school leerde ik vrij weinig over seksualiteit, terwijl het zo belangrijk is om grenzen en wensen te leren herkennen, respecteren en aangeven. Seks hoort voor iedereen een fijne ervaring te zijn.
BKB Campaign Watch

Verbeter de wereld, stop met het volgen van nieuws
Zorg dat je weet wat je moet weten, zodat je kan doen wat je moet doen. Beperk je nieuwsdieet. Trek af en toe de stekker uit het internet.

Waarom ons wereldbeeld schever is dan je denkt
Wist je bijvoorbeeld dat wereldwijd 9 van de 10 meisjes tussen de 8 en 12 jaar naar school gaan?