Beeld: Marques Malacia

Geboren:
1991, Amsterdam

Eerder:
Theaterprogrammeur

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Bij BKB sinds:
2016

Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.

Sociale media:

Jeffrey de la Fuente

Creative Strategy Lead

'Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook beter maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is niet gelukt, maar gelukkig is dat nergens voor nodig.

Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s: van werkstress, burn-outs en ongewenst gedrag, tot gelijke kansen, zwangerschapsdiscriminatie en biodiversiteit. Het is dan ook elke dag de uitdaging om inzichten te vertalen naar strategische en creatieve ideeën.'

Geboren:
1991, Amsterdam

Eerder:
Theaterprogrammeur

Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam

Bij BKB sinds:
2016

Jeffrey in één zin:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.

Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.

Sociale media: