
Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin
Jeffrey de la Fuente
Hoofd Creatieve Strategie
'Niet omdat het kan, maar omdat het moet: de wereld beter begrijpen. En als het kan ook beter maken. Kiezen tussen marketing, kunst en ontwerpen is niet gelukt, maar gelukkig is dat nergens voor nodig.
Bij BKB kan ik die drang naar kennis en creatie kwijt in uiteenlopende maatschappelijke thema’s: van werkstress, burn-outs en ongewenst gedrag, tot gelijke kansen, zwangerschapsdiscriminatie en biodiversiteit. Het is dan ook elke dag de uitdaging om inzichten te vertalen naar strategische en creatieve ideeën.'
Geboren:
1991, Amsterdam
Eerder:
Theaterprogrammeur
Studie:
Content Academy, B. Startup School Amsterdam
Marketing, Hogeschool van Amsterdam
Bij BKB sinds:
2016
TL;DR:
Jeffrey is (kunst)liefhebber, (dans)maker en (cultuur)optimist.
Weet veel van:
Strategie, conceptontwikkeling, schone kunsten en linkse hobby’s.
Sociale media: linkedin